joi, 3 septembrie 2009

True Friendship


O Melodie Superba Despre Prietenia Adevarata
Asculta mai multe audio Muzica

· Prietenia inseamna un suflet in doua trupuri.

-

Prieteniile cele mai stranse le-am avut cu oamenii care mi-au respectat libertatea. Cei care mereu mi-au zis cand credeau ca gresesc, cand nu intelegeau ce fac, dar niciodata nu mi-au impus sa ma schimb. Ei m-au lasat mereu sa plec si sa vin la orice ora si de oriunde, stiind ca mereu ma voi intoarce la ei cu noi ganduri.

Si mereu am facut’o. Cu ei nu am ratat nimic, de la cele mai adanci suferinte la cele mai luminoase bucurii. Ei nu au vazut plecarile mele ca pe o tradare niciodata, mereu le-au vazut ca pe o reinnoire, ca pe un lucru firesc de care eu aveam nevoie pentru a-mi continua viata. Mereu alaturi de ei.

Un comentariu:

  1. pe mine te superi tot timpw [-( cand iti zic cv [-( si imi reprosezi ca nu imi plake nik :(

    RăspundețiȘtergere